Jeg er ved at gøre klar til London i morgen, hvor jeg skal over til konference og se om jeg kan få skaffet lidt lækre præmier og andet til jer. Derfor springer jeg den begrundelse over på den første kamp, men fokusere mere på kampen i nat.
Synes nemlig kampen mellem Inter og Fluminense kan blive en svært kamp. Som udgangspunkt tror jeg på en målfattig kamp, men som alle ved kan et tidligt mål åbne kampen op.
Byg selv

Kampens udvalgte spiller
