Lørdag kl.14 tager OB i mod FC København på Odense Stadion.
OB har ikke haft den bedste start efter vinterpausen, og senest til træning var der problemer med Grot, som er blevet straffet og dermed ikke udtaget.
FC København har flere spillere ude med skade og Melling i karantæne.
Begge hold kan stadig nå top 6, og efter Vejle tog point fra FC Nordsjælland har det åbnet en dør på klem for begge hold.
OB skal vinde kampen, ellers kan de ikke længere nå det.
Jeg forventer en kamp med både mål, hjørne og kort.
Må også erkende at jeg som OB fan, tror at FCK vinder kampen.
